Jaký je příběh značky Inca Collagen?

Jsem věčný snílek a optimista. Chci změnit svět k lepšímu – nic víc, nic míň. Dopředu mě vždy hnala touha pomáhat lidem. Od zdravotní sestřičky až k velkému businessu byla dlouhá cesta. Nejdříve jsem dětem četla pohádky, později jsem pomáhala lidem řešit těžké škody na zdraví při dopravních nehodách, a když jsem i zde došla k úplnému naplnění, odjela jsem do Thajska. Doslova pod palmou mě oslovil kolagen. V této části světa se již skloňoval ve všem, co si jen umíte představit. Nastudovala jsem velmi pečlivě vše o této bílkovině a bylo rozhodnuto. Rozpoznala jsem potenciál „bílkoviny mládí“ a vysnila si modro zlatou krabičku od jejího narození 8. května 2015 až po nadnárodní společnost, kterou se stáváme právě nyní. Brzy oslavíme už třetí narozeniny.

Komu je přípravek Inca Collagen primárně určen, s čím vším pomáhá?

Inca Collagen je určen každé ženě i muži nad 25 let. Benefity užití jsou rozsáhlé. Jeho dostatek vám zajistí krásné vlasy, mladistvou pokožku, zdravý pohybový aparát i pružné cévy. Jednoduše celkové zdraví a krásu člověka. Jeho tvorba se však v těle přirozeně snižuje již od zmiňovaných 25 let. Jeho dodáním si zdraví i krásu můžeme udržet co nejdéle.

Jak se v České republice ve Vašem oboru podniká?

Skvěle. Vše se učíme za pochodu. Vůbec jsem netušila, kolik potravinových doplňků existuje, ani jak významně se na trhu podílí. A to je dobře. Nestihla jsem se zaleknout velikosti svého snu, a tak se stal skutečností. To, co jsme dokázali, je velmi pevná pozice na českém i slovenském trhu. Máme jediný produkt, je úžasné, jaké oblibě se během tří let na trhu těší.

Co je pro úspěch ve Vaší branži, a to nejen u nás, ale i v zahraničí, klíčové?

Pro úspěch je klíčová zejména kvalita produktu, tedy doslova to, že funguje. Inca Collagen je prémiový produkt. Získáním klienta začíná kousek toho úspěchu, na který navazuje loajalita. Tedy, že nám klient důvěřuje a ověřeně pak předává svoji zkušenost dále. Nemáme dokonce ani přesnou cílovou skupinu, ale každá chytrá žena ví, co je pro celou její rodinu dobré. Tam tedy vzniká pouto věrného zákazníka. Ani tím to ovšem nekončí, vylepšujeme klientský servis, získáváme důvěru obchodníků a jejich důvěra získá další nové zákazníky. V zahraničí je to stejné, s prvními e-shopy a prodejnami se poctivě a spokojeně dostáváme k prvním klientům. Jejich loajalitu si pak už získá produkt sám. Dobré zprávy se šíří samy. To je má zkušenost.

Co Vám členství v dámském klubu přináší?

Jsem nesmírně ráda za členství v dámském klubu. Myslela jsem, že jsem ojedinělá a dělá mi moc dobře setkávání s ženami, které vědí, co chtějí. Poznala jsem díky Vám tolik inspirativních dam, že pociťuji hrdost nad každou z nás. Cítím z nich tolik energie, ať již té vydané nebo nové, kterou užívají ve svých projektech. Vznikají zde úžasná propojení ale i cenné výměny kontaktů a zkušeností.

Článek vyšel na webu helas-ladies-club.cz.

Nice to see you

We noticed you are visiting us from afar.
Maybe you are looking for our internetional website?

Enter website

Press the button to continue to the international website.

Or go to the original website.

Change language

×